OT: prosim o radu - blokovani stranek (proxy/rodicovsky zamek)

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Březen 16 08:13:21 CET 2021

Zdravim,
dekuji, vypada to zajimave. ale uz pred zacatkem vyucovani jsem to nestihl.
tedy nainstaloval podle navodu pres multipass, ale bohuzel to nastavovani a konfigurace je popsane docela vagne
adguard mi na pozadi bezi, ale vsechny url(a porty), kde by se by default melo nastavovat, jsou nedostupne.

toto je bohuzel casto problem: kdyz tomu zu covek venuje dostatek casu, tak prijde na to
ale kdyz opravdu neni cas, a dokumentace je vagni, nebo naopak rozvlacna a presprilis ukecana,
tak se to rychle spojazdnit neda.

clovek ma zbeznou predstavu, jak to funguje (treba ten parental control), ale pak narazi na nejakou netrivialni stupiditu
a musi rychle hledat jine reseni.

ale jsem koukal, ze to dokaze bezet i pod RPI - tak si v prubehu dne s tim pohraju, snad to nebude az tak slozity.

jeste jednou, dekuji za tip
:)
Sam