OT: prosim o radu - blokovani stranek (proxy/rodicovsky zamek)

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Březen 16 07:02:19 CET 2021

Zdravim,
asi by se dal pro tento ucel pouzit AdGuard. Bezi v dockeru (linux mate).
Jednak umi jednoduse pozakazoat ruzne sluzby typu facebook a podobne,
jednak jde relativne jednoduse zakazovat/povolovat jednotlive DNS adresy (+
mate mozost se podivat ktery klient kam lezl a tuto adresu dodatecne
'pripovolit' nebo 'prizakazat')
Na routeru akorat nastavite kam si maji klienti chodit pro DNS. (ale musite
samo zamezit aby si DNS lokalne zmenili - nevim jak moc jsou pocitacove
zrucni)
Dodatecny benefit - osekate si otravne reklamy.
BR,
Marek