Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Březen 15 21:22:08 CET 2021

To by me ale zajimalo, jaka verze Prusa sliceru tohleto umi. Mam stazenou
nejnovejsi verzi a nic takoveho co popisujete  tam neni. Sice tam jde
modrou barvou namatlat, kde by v tom vetsim okne mela podpora byt, ale
zadna podpora se nevytvori.

po 15. 3. 2021 v 21:08 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>