Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Březen 15 18:41:57 CET 2021

Já to samozřejmě tisknu v poloze na zádech té krabičky, ten obrázek byl jen
screenshot s CAD.
Ten slicer mi tam právě žádné mosty neudělal, ale doplnil jsem tam slabé
stěny a vylomím je, už se tiskne, tak večer uvidím.
Díky všem za rady, pomalu se tím vším prokousávám.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com