[OT] USB-C --> 2x HDMI

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Březen 15 18:08:01 CET 2021

To USB-C musí mít i logo DP. Tento režim pak musí podporovat i dock a tipoval bych že i ten notebook respektive jeho karta (možná je to všechno splněno tím logem DP na straně notebooku). Tuším, že pak je tam limit 2xfullHD. Jinak je opravdu potřeba sehnat dock, který má v sobě grafiku s podporou dvou výstupů současně.
Je to celkem věda správně nakombinovat, většina docků zvládne pouze jeden výstup nebo přes to třeba nenabíjí notebook, atd. Největší úspěchy mám s originálními docky, jsou dražší, ale u modelů s podporou dvou výstupů to funguje, navíc to přes USB-C notebook nabíjí, takže stačí připojit jeden kabel na vše.