Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Březen 15 17:48:57 CET 2021

Díky všem za rady,  udělám tam slabou stěnu přímo v modelu, a tu pak
vyříznu. Ta větší díra je 15mm , ta menší jen 7 mm, ta by asi prošla,
v těch dírách bude zastrčený vypínač ( v té větší) v té druhé konektor,
takže na kvalitě povrchu hran těch děr mi nesejde.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com