Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Březen 15 16:55:01 CET 2021

On Mon, 15 Mar 2021, Jirka Mww wrote:

> [...]
> bocích otvory.
> Aby se mi to nepropadlo, chtěl jsem přidal do otvorů něco jako záslepky,
> které bych pak vymáčkl.  Bohužel v Prusa Sliceru 2.3.0. mi to nijak nejde.
> Když zkusím přidal podpory, u malého okna se mi udělá, ale přilepí se
> zbytečně  z boku další materiál ke stěně zvenku až od podložky, vyplnit jen
> okno mi nijak nejde. u větší díry se mi nepodaří vůbec žádnou podporu
> vytvořit. Už jsem i přeinstaloval software Prusa Slicer, ale je to pořád
> stejné.  U velkého otvoru žádnou podporu nevytvořím.  Nemáte nějakou radu,

K tomu ze prusaslicer nenavrhne podpory pod to velke okno neporadim
(jsou tam ruzne verze podpor tak vyzkousejte jeste jinou) ale kdyz
si chci podporu udelat sam tak si vedle pridam pomocny objekt ktery
se postupne zanori do te diry pod horni stenu a poslednich 0.5 mm
tloustky udelam ze sloupku sirky 0.6 s rozestupem 1.5. Ona se na to
ta horni stena polozi, jde to pak vetsinou vylomit i zacistit spodek
horni steny od zbytku tech sloupku.