Re[2]: Nastavení 3D tisku - začátečník

Martin Locker locker na vosrk.cz
Pondělí Březen 15 15:16:21 CET 2021

Dle obrázku odhaduji, že to přemostění je řádově 10 mm. To bych bez obav pustil bez podpor (běžně tisknu mosty do 30 mm).

Martin Locker

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: Jirka Mww (jirka.mww na gmail.com)
Datum: 15/03/2021 15:10
Příjemce: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
Předmět: Re: Nastavení 3D tisku - začátečník

Dobrý den,
tak jsem narazil na další problém, při mém seznamování s 3D tiskem.  Potřebuji vytisknout krabičku ( viz příloha - z OnShape ) která má na bocích otvory.
Aby se mi to nepropadlo, chtěl jsem přidal do otvorů něco jako záslepky, které bych pak vymáčkl.  Bohužel v Prusa Sliceru 2.3.0. mi to nijak nejde.  Když zkusím přidal podpory, u malého okna se mi udělá, ale přilepí se zbytečně  z boku další materiál ke stěně zvenku až od podložky, vyplnit jen okno mi nijak nejde. u větší díry se mi nepodaří vůbec žádnou podporu vytvořit. Už jsem i přeinstaloval software Prusa Slicer, ale je to pořád stejné.  U velkého otvoru žádnou podporu nevytvořím.  Nemáte nějakou radu, jak postupovat ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

  Bez virů. www.avast.com