[OT] roboticky vysavac

Pondělí Březen 15 13:18:29 CET 2021

Přátelé, jak to dopadlo, přítelkyně vybrala a objednala něco sama:
Duoro Xcontrol. (Vysavač funguje, ale má to příšernou aplikaci,
hodnocení v Google store známka 1,7.) Musel jsem podložit nožičky
postele, protože tam uvíznul, jinak pracoval bez problémů až do
dneška, kdy v něm něco začalo chrastit. Na rotační kartáč se namotaly
chlupy a vlákna z koberce a pak se tam urval plastový čtyřhran. Má to
sensory na kdeco, ale na zaseknutej kartáč prd. Slepil jsem to
prstolepem a objednal nový kartáč, naštěstí stojí jen 170 korun...

P.K.

ne 4. 10. 2020 v 16:03 odesílatel Pavel Kadečka