Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Březen 15 12:30:14 CET 2021

Moj pripevok bol skor k tomu, ze zariadenia, ktore sa predavaju v oblasti
IoT su znacene mierne chaoticky, kedze napr ZigBee ma viacere pouzivane
pasma.
Zariadenia, ktore idu na ZigBee na 2,4Ghz su casto znacene ako WiFi, ale na
WiFi ich nikdy nepripojite. Ku takym zariadeniam je obycajne napisane, ze
MUSITE pouzit GW, teda nieco, co "prerobi" ZigBee komunikaciu na LAN
komunikaciu.

Co sa tyka domacich bastlov (nakupene, naprogramovane moduly ESP32,
ESP82xx,   RPI ... ), , tam si kazdy moze urobit cokolvek.

Dodo

po 15. 3. 2021 o 12:15 Admin HWnews <hwnews na cncnet.info> napísal(a):