pc: nakup notebooku 17" / dell ? nemuzu najit ...

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Neděle Březen 14 17:27:02 CET 2021

Vyplatí/nevyplatí podle aktuální ceny Bitcoinu. Při jeho volatilitě,
článek z minulého týdne je značně zastaralý.
Také to závisí na cenách elektriky. Takže v Německu asi dost těžko, ale
někde jinde, kde je elektrika levnější tak třeba jo.

H.