OT: některé programy na televizi nejdou

Neděle Březen 14 11:11:00 CET 2021

Dobrý den,

mám dotaz. Po různém přelaďování vysílačů při přechodu na DVB-T2 u
přítelkyně (Mladá Boleslav, bere všechno z Ještědu a z okolí) některé
programy nešly. Spustil jsem včera automatické ladění a na některých
programech (Nova2, Barrandov krimi, Šlágr a pár dalších) to načte název
programu, ale je tam černá obrazovka. TV je Samsung, aktualizace
firmware asi před půl rokem, když se televize kupovala. Mě doma
(Nymburk) všechny tyhle programy jdou, beru je z Prahy. TV taky Samsung,
firmware předpokládám že je stejný.

V čem může být problém? V síle signálu? Nebo jsou ty programy z Ještědu
kódované a z Prahy nekódované? Předpokládám, že např. všechny Primy jsou
v jednom multiplexu a kdyby byl problém se sílou signálu, nevypadl by
jeden program, ale celý multiplex.

Anděl