Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Březen 14 09:20:11 CET 2021

Záleží čemu říkáte domácí bastl. Třeba jako periferie můžete použít
výrobky Sonoff a firmware Tasmota. Pak to do cloudu nepoleze.
Co se týká serverů, tak je určitě také výběr. Kolega myslím používá Home
Assistant na své NAS Synology a jede mu to na lokální síti, přístup z
mobilu má skrze VPN. Připojuje k tomu zařízení různých výrobců, co vím
tak televizi, wifi rádio, různá světla, wifi zásuvky atd. Jediné co mu
jede přes do cloudu, je hlasové ovládání na mobilu, kde využívá nějakou
službu od Google, která mu převádí hlas na text, který využívá v
ovládacích skriptech.

Martin Hanek