Re: Zásuvka s ovládáním přes WIFI

Jindroush jindroush na seznam.cz
Neděle Březen 14 09:03:46 CET 2021

Zdravim,
me prave ta zavislost na cloudech natolik deprimuje, ze vsechny tyhle
systemy ignoruju. Uz jsem zkoumal vsechny mozne ovladani vytapeni, ale
to je vsechno jen pres cloud.
To fakt nedela nikdo inteligentni 'server', ktery ovlada ten domaci
cirkus a ktery je pripojeny do LAN, takze z lan ho muzu ovladat jakkoli
a kdyz proxuju jeho web-interface jakkoli ven, tak i pres internet?
Nebo jsou to vsechno jen samo-domo bastly?
.J.