Nabijecka eAuto

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Březen 13 15:59:56 CET 2021

Rozhodně netvrdím, že vodík je spása, ale jestli v tom videu tvrděj věci, jako že „700 barech, ale při 20°C. Nechejmě to stát na slunci a při +30 už to bude 1,5 násobek tlaku“ tak je otázka, jestli je zbytek nějak důvěryhodný.

PH

Od: AZe
Trocha reálného pohledu na vodík a jeho vlastnosti je tady, i když při slovech “udržitelný, –ou” apod. se mi ježí všechny chlupy.
https://www.youtube.com/watch?v=spVuaexIO5k
Asi v 18min. vidíme, co asi je jeden z problémů. Na 1kg H2 se snad ujede 100km, ale zabere to 68l při 200 barech a 26l při 700 barech, ale při 20°C.
Nechejmě to stát na slunci a při +30 už to bude 1,5 násobek tlaku.
Hlavní je v 1h 15 minut seznam lidí a grantová podpora......
Už dnes se zakazuje parkování aut na plyn v podzemních garážích.
Není hezká představa mít toto v autě.
A mimochodem, všichni sluníčkáři tvrdí, že spalování vodíku vzniká podle školního vzorečku pouze voda. A co nějaké sloučeniny dusíku?
aze

From: Jirka Mww
Nedávno jsem sem posílal toto :

https://energozrouti.cz/z/vodikova-pasta-nemecko-fraunhofer-desetkrat-vice-energie-jak-baterie

Mezitím jsem to ještě někde zahlédl, třeba to nebude úplně mimo .