Nabijecka eAuto

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Březen 13 08:48:31 CET 2021

Od některých tradičních výrobců už auto bez elektromotoru nekoupíte vůbec a nebo za cenu omezeného výběru. A bude hůř. L

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Friday, March 12, 2021 9:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: Nabijecka eAuto

Je dobře, že e-auta přešla ze stolu vědců do normálního provozu.

Ale až po nějakém čase a hodně penězích na další vývoj se ukáže, jestli se podaří vyvinout něco opravdu použitelného pro širokou veřejnost nebo jestli se dojde k závěru: "Tak tudy cesta nevede."

Já to mám jednoduché. Když mne napadne, jestli bych si neměl v současné době nějaké to e-auto koupit, tak moje šrajtofle vrtí hlavou.