Nabijecka eAuto

Pátek Březen 12 10:27:19 CET 2021

Cena za km vychází asi takhle (od nejlepšího k nejhoršímu):
LPG
CNG
nafta
benzín
elektro
vodík

Teda pokud počítáte i pořizovací cenu auta, ono je to hezké nabíjet
nočním proudem, ale když za elektroauto dáte 2x-3x víc než za
benzínový ekvivalent, jste na úplně jiných nákladech.

Čistě na palivo je to samozřejmě jinak, jenže to byste museli auto
dostat zadarmo:

elektro
CNG
LPG
nafta
benzín
vodík

No a musíte zanedbat takové ty drobnosti, jakože vodík se vyrábí z
benzínu a natankujete ho asi na dvou místech v celé ČR.

P.K.