Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řw616ZW7DrSBMRUQgZGlzcGxlamUu

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pátek Březen 12 08:15:45 CET 2021

Ještě poznámka, mám takový pocit, že v app notes je i vypsáno, jak se dá
vyvolat boot-update firmware skokem na nějakou adresu přímo do ROM od
výrobce. Takže by se zde dalo skočit, ale asi po resetu. Možná by
neodpovídat protokol, jestli to má jet na RS485 s více zařízení, tak by
to tak asi nešlo, pokud to bude ještě half duplex, tak ještě řídit směr
a to asi standard boot v sobě nemá,

Já WatchDog chápu jako jedno io. Ono si z něho lze přečíst i důvod resetu.

Jirka