Nabijecka eAuto

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Březen 11 21:25:32 CET 2021

Zdravim,
trochu jsem si prosel clanky o elektroautech a vypada to ze je nejvyssi
cas koupit auto s motorem na benzin dokud to jde. A nebo zacit setrit na
hodne drahe elektro auto.

Zjistuji jak nabit eAuto pred panelakem. Jedina moznost je zaplatit
rezervaci mista - 20 tisic rocne a zridit si vlastni nabijecku. Opet
dokud to jde, protoze uz minule byl problem pri prechodu z jistice z 16A
ne 20A. CEZ ma u nas jen malou rezervu a tu si setri.

Delaji se originalni benzinove generatory za auto ve voziku. Ale to mi
neprijde moc prakticke. Co generator na strese auta? Je nejaky
certifikovany? (Horsi bude az to napadne cele sidliste a vsichni budou
celou noc nabijet. Az doposud jsme tady meli cisty vzduch.)

Michal Gregor