Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řw616ZW7DrSBMRUQgZGlzcGxlamUu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 11 19:28:45 CET 2021

Dovolím si nesouhlasit.
DMA jistě použít lze, ale FIFO je výrazně příjemnější. Méně zatěžující
zdroje, uchovávající příznaky k jednotlivým znakům atd.
Myslím, že není náhoda, že u nových modelů už tam FIFO je.

PL