Nove obzory

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 11 16:35:35 CET 2021

ja viem, je to otravne. Ale obcas sa da najst aj volna kopia na
internete, preto som pridal aj cely nazov. Ak by to niekto nahodou
nasiel, moze sa podelit.
Zaujimave, ze vacsina clankov na temu merania prudu transformatormi je z
50-60, maximalne 70-tych rokov. Sa to az divne cita, submitted August
1949, a obsah je stale vysoko relevantny...
b.