Nove obzory

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 11 15:49:08 CET 2021

len do vedlajsej budovy a viacmenej taka ista praca. 15-centimetrove
koaxialne vedenia nahradene 15-centimetrovou medenou gulatinou. Ale zase
klasicky dynamicky rozsah 9 az 12 radov, megahertze a kilowatty
(megawatty) vymenene za desiatky kiloamperov a chyby v rade miliontin.
Nic specialne :-)
Buduci mesiac mam skolenie na obsluhu zeriavu :-)
b.