izolovany DC/DC menic, bolo: konektor

Čtvrtek Březen 11 12:31:32 CET 2021

tak jsem to tam dal celé.
https://vaelektronik.cz/fotky/galv_odd_C2.zip
Trafo je na jádru EF12,5 a právě že vinutí má co nejdál od sebe, jak to
šlo. Jádro je bez mezery, mám poznamemáno CF138 a že by to mělo být
stejné jako Pramet H21. Měnič běží poměrně nízko, snad na 15-20 KHz.
Maximální proud při rozumném poklesu napětí je asi 20 mA a myslím že to
bylo dost omezené rozptylovou indukčností trafa. Ten ADuM1301 musí být B
nebo C, A (nejpomalejší) to nestíhá.

Anděl