konektor

Čtvrtek Březen 11 11:02:25 CET 2021

Objednal jsem ho, protože je levnější :-) ale tak co. Konektor vyhodím a
naletuju tam šňůru. Ten co máte, máme ve firmě taky, jenže mi ho sebral
kolega a programuje si doma mašinky. Na mě zbyl jen starý serial adapter
na RS232 :-(
Jinak po výměně odprásklých ochranných diod v programovadlu (povedlo se
kolegovi) už používám programovadlo jedině s krabičkou pro galvanické
oddělení. Umí to teda jen rozhraní C2.
Kdyby někdo chtěl, mohu někde vystavit celou dokumentaci.
https://vaelektronik.cz/fotky/C2_isol_sch.gif
Na rozdíl od komerčních DC/DC měničů, které mají vazební kapacitu přes
30 pF, já jsem přes celý oddělovací člen naměřil asi 2 pF.

Anděl