Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řw616ZW7DrSBMRUQgZGlzcGxlamUu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Březen 11 10:24:14 CET 2021


Tak nějak. Píšu pro ARM v C++ už pár let, takhle generalizovat to moc 
nejde. C++ umožňuje trochu vyšší míru abstrakce, takže některé 
konstrukce, které v čistém C děláte poměrně neohrabaně, v C++ mohou být 
jednodušší a je pak na překladači jak si s tím poradí. Obvykle lépe - 
nakonec asi jen málo lidí zná assembler tak dobře, že to v něm umí 
napsat efektivněji. Překladače udělaly hodně velký pokrok v optimalizaci 
kódu ale hodně práce se v tomto směru ještě musí udělat.
Tím vás nechci odrazovat od používání C++, opravdu se v tom dělá lépe, 
ale není to všelék.

Mrazík

Dne 11. 03. 21 v 9:35 Jan Waclawek napsal(a):
> Priamy ekvivalent tohoto je v C mat pre nejaku funkcionalitu (modul) vsetky
> globalne premenne v structe.
> 
> wek
> 
> 
> ----- Original Message ---------------
>> Kompilace nepomuze musite to psat jako C++ tj. v class definovat
>> properties. Pote vyvolat objekt.metoda(); a properties objektu jsou
>> natazeny daleko rychleji. Kdyz to mate v C, tak promenne jsou globalni,
>> tam se nepouzije instrukce se zkracenym indexovanim pro natazeni
>> promenne, ale s dlouhou 32bit adresou.
>>
>> Jirka


Další informace o konferenci Hw-list