Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řízení LED displeje.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Březen 11 09:13:20 CET 2021

Pak ovšem musíte použít na RS485 protokol a v procesoru firmware, které
budou alespoň nějakou minimální interakci s bootloaderem zajišťovat.
Můžete ho přímo zavolat nebo mu přepsat stavové slovo, které řídí jeho
chování a vyvolat reset. Pak musí být stavové slovo v takové oblasti
paměti, která přežije reset bez újmy. Pro tohle jsou vhodné řady ST32L,
tam jsou pro tohle určené registry, které není tak snadné přepsat a
pokud nedojde k výpadku napájení, tak informaci drží.

Mrazík