lampickovy dvojty vypinac na kabel, pripojeni bez sroubku ?

Čtvrtek Březen 11 09:06:24 CET 2021

Zajímavý, to jsem ještě neviděl (a že jsem toho neviděl hodně!).

Jsou tam pacičky jako na krimpovacích konektorech, takže si umím představit
nástroj, kterým by se to provedlo. Boky po stranách, aby to neuteklo a shora
oblouček, pérko nahoru a klobouček, do kterýho se bouchne (akorát dělat takový
nástroj pro vypínač za pár šupů se mi nezdá). Anebo jen ten oblouček, něco jako
hranatá tyčka napříč provrtaná vrtákem stejného průměru + kladivo (neseděla by na to
nějaká elektrikářská klička?) No a nebo nahrubo šroubovák + kladivo. Ale že se to
nevytrhne, když je to na šňůře? Vlastně asi by to pak kabel mohlo držet těma
plastovýma zubama přes izolaci, možná i proto to celé má šroubky a ne jen packy na
zaklapnutí. Třeba se taky počítá s tím, že se to samo při prvním zapnutí svaří.

D.O.