Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řw616ZW7DrSBMRUQgZGlzcGxlamUu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Březen 11 08:57:46 CET 2021

Jádra Cortex-M3,4 mají instrukce LDREX, STREX, které se dají snadno
použít pro atomický přístup. V C++ je to vyřešeno pomocí šablony
std::atomic. Ta u M0 není (nebo co jsem zkoušel, tak nebyla).

Mrazík