Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované øízení LED displeje.

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Březen 11 08:47:02 CET 2021

Ano vím, třeba MAX7219, mám na stole. V původním řešení je DM11C, což je
stejné jako SCT2168, který bych chtěl použít.
Zdroj samozřejmě musí také vyřešit.

Martin Hanek