Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řízení LED displeje.

Čtvrtek Březen 11 08:07:15 CET 2021

A hlavne tam musi byt neco, co hybe BOOT pinem, proste ciste SW reseni
aktualizace kdy vezmu notebook, pichnu nejaky UART nebo jiny kabel kabel
do zarizeni pripadne se jen pripojim pres sit nebo wifi a provedu
upgrade... bych videl jako problematicke bez nasazeni dalsiho MCU :-D