Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řw616ZW7DrSBMRUQgZGlzcGxlamUu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Březen 10 22:58:52 CET 2021

Já jsem HW časování DE pro RS485 našel až u STM32G0.
To jsem špatně hledal a třeba u STM32F4 jsem to přehlédl?
Díky.

Mně se zrovna UARTy na STM32 moc nelíbí. Umí sice testovat IDLE,
což jinde UARTy často neumí. Ale neumí Tx/Rx FIFO. To je podle mě
dost zásadní omezení.
Třeba na tom STM32G0 už to aspoň krátké FIFO má (8 úrovní).
Ale pořad jsou ty ARMy, které mají UART kompatibilní s 16550,
podle mě lepší.

PL