Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řw616ZW7DrSBMRUQgZGlzcGxlamUu

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Březen 10 21:51:37 CET 2021

Zdravim,

rada F1 + knihovny + compiler byla ze zacatku hodne buggy. Nize jeden z
drivejsich pokusu, erase normalne probihal, jen to vyjelo na timeout.
Dnesni knihovny rady F1 + kompiler to maji lepe osetreno, ale radeji
bych volil F4 radu nebo nejaky M0. M0 ma nejake omezeni v remap
preruseni myslim. Bootloader udelate malinky spise zalezi na protokolu.
Je to doopravdy jen erase a zapis. Priklad u nas UDP s IP stackem okolo 5k.

     /* Erase the FLASH pages */
     for(EraseCounter=0; EraseCounter<NbrOfPage; EraseCounter++)
     {
       FLASH_Status FLASHStatus = FLASH_ErasePage(APPLICATION_ADDRESS +
(FLASH_PAGE_SIZE * EraseCounter));
// asi mozna taky vraci timeout, protoze to po prvni strance vyskoci a je to
//      if (FLASHStatus != FLASH_COMPLETE) return -1;
     }

Jirka