Re: 4ch audio přehrávač

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Březen 10 21:13:52 CET 2021

V rámci svého hraní jsem dělal několik hraček, které přehrávají zvuky.
Docela dobrá je tahle konstrukce:
http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?t=11868

Má to na sobě sériovou eeprom a výstup to dělá pomocí PWM.

Předělat to na 4 kanály by mohlo být dost jednoduché.
Spíš bych si pro začátek spočítal, kolik chceš těch dat. Podle toho
zvolit vhodnou paměť a pak postupovat dál.
Třeba přehrávat data z SD karty je na osmibitu v pohodě, ale jen z
jednoho souboru. Několik současně otevřených souborů už je dost problém.