Re: Dotazy k STM32F103C8T6 a multiplexované řízení LED displeje.

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Březen 10 21:12:24 CET 2021

Řeším bootloader, protože není nějak potřeba, resp. nálada jej do MCU
psát. Myslím si, že u nového/neznámého MCU by to zabralo stejně nebo
více času, jak samotný hlavní fw. Jeho princip a funkce jsou mi jasné.
Software do PC, který bude fw odesílat není mým úkolem, takže jej
neřeším. Pokud bude v MCU bootloader, tak předám popis, protokol a ať se
stará někdo jiný.
Když jsem kouknul na ten "chip45boot", tak dodávají jak bootloader, tak
nahrávací software, prostě kompletní řešení.

Martin Hanek