Arduino a prepinani RS485

Zapletal Martin - SOTEZA soteza na soteza.cz
Středa Březen 10 14:27:10 CET 2021

Zdravim.

Chtel jsem si vyzkouset jednu vec s Arduinem ale narazil jsem na
jeden(pro znalce asi banalni) problem s prepinanim prijmu a vysilani dat
na RS485. V podstate jde o tento vzorovy kod:

https://github.com/paulo-raca/YetAnotherArduinoWiegandLibrary/blob/master/examples/interrupts/interrupts.ino

tam se v procedure void receivedData odesilaji data na USB. Pokud chci
data posilat na 485ku (bez i s pripojenym USB), nejde v teto procedure
nahodit/shodit prislusny digitalni pin pripojeny na RE/DE 485ky. Vykokta
to sotva jeden dva znaky. Pokud ale DE/RE nahodim na primy plus nebo
minus, dela to co ma. Ve smycce void loop() to take dela co ma. Z te
procedury pro vypis nejdou ovladat digitalni piny? Prijde mi to tak,
jako by se ten pin nahodil jen na nejakou milisekundu a pak zase spadne.
Jak to tedy udelat spravne? Jsem v tom uplna lama, v Arduinu zkousim
teprve dva dny. Driv jsem se s nim nikdy nepolibil. Programuji spis pro
RPi a PC tak tapu(jsem urputny Pascalistta).

dik MZ