pc: nakup notebooku 17" / dell ? nemuzu najit ...

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Březen 10 13:49:37 CET 2021

Dne 12.1.2021 v 11:22 ajtservis napsal(a):
> hezky den.
> prihodilo se , ze bych domu koupil dalsi notas 17"(podmika). v zari jsme
> kupovali dell se zarukou "3 roky on-site next business day" s I7,
> win10pro, atd. za cca 21kkc bez dph.
> ted jsem nenasel nic nez gaming radu od skoro 40kkc a vice. kouknul jsem
> jako na altrernativu HP a podobne.
> to jsou jen vykoupeny, nebo zdrazili kvuli covidu, nebo co se to deje ?
> diky za info.
> tomik.

Dobrý den,

dnes mi došel reklamní mail od Technimaxu, mají tam pár Dell Precision
M6800 se 17" displejem okolo 20kKč bez DPH, tak jestli ještě sháníte...

https://www.technimax.cz/repasovane-notebooky/filter/filters/size%3D6/params/Úhlopříčka%20displeje%3D%5B17.3%5D/

jf