4ch audio přehrávač

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Březen 10 13:26:26 CET 2021

Mám staré klávesy CASIO HT-3000. Mimo syntezátor to má ještě dva
obvody MSM6294-xx (DIP24) kde jsou uloženy vzorky perkusních nástrojů.
V každém obvodu je uloženo asi 10 vzorků/nástrojů nebo tak něco. Nejde
tedy o žádnou mega databanku. V podstatě je to ROM s interním DAC a
umí to z ROM přehrát až 4 zvuky najednou. Nasamplované vzorky v ROM
(16khz 8bit) odpovídají době vzniku (1987). Přemýšlel jsem, že bych
tyto dva obvody třeba někdy nahradil něčím co by umělo 44khz 16bit.
Jenomže tím, že to přehraje 4 zvuky najednou se vylučuje použití třeba
VS1053. Asi by šel použít nějaký "super obvod", který by to vše
zvládl, ale takové znalosti nemám... Myslel jsem použít nějakou tu
ATmegu nebo STM32, který by dekódoval vstupní data ty následně
zpracoval a poslal příkaz do dalšího obvodu (už audio) přehraj tento
zvuk z nějaké své databanky (paměť, SD...). Nenarazil někdo při
toulkách internetem na obvod, který by uměl přehrát několik zvuků
najednou? Něco jako je třeba DFPlayer?

MG