Re: Barva do trubičkového pera

AZe aze na seznam.cz
Úterý Březen 9 13:16:09 CET 2021

Mám tady miniaturní superhet (i TX, modulátor s tranzistory, na PA byly
2xKSY34, nic lepšího nebylo) z RC soupravy pro model lodi, ještě 27,12 MHz,
3 mf trafa to má za japonského rádia, 4 kanály, včetně tranzistorových
servozesilovačů pro žlutá serva Varioprop, samozřejmě z běžných, tehdy
dostupných součástek, destička je navržená ručně na čtverečkovém papíře,
body na cuprextit jsem "přenesl" důlčíkem, a spoje byly kreslené trubičkovým
perem tuším 0,8mm nitrobarvou na kůži a myslím si, že bych to dnes nezvládl
:)
aze

-----Původní zpráva-----
From: Michal Grunt
Sent: Tuesday, March 09, 2021 12:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: Barva do trubičkového pera

Děkuji všem za odpovědi. Buď koupím zmiňovaný fix nebo použiji
trubičkové pero s kalafunou. Když jsem poprvé kouknul na ten plošný
spoj tak mi zdál celkem jednoduchý. Ale když už na něj čumím asi druhý
den a sepisuji si součástky (soupiska u tohoto projektu neexistuje a
navíc je na plošném spoji o pár součástek více než je ve schématu...)
tak se mi zas tak jednoduchý na rychlé překreslení nezdá. Tak ještě
zvážím fotocestu... Nicméně, když jsem viděl na YT video pana Housky
(jak má ty Apmexy) jak asi ručně kreslil kartu do TNS tak to to zas
tak nemožné není. Mimochodem teď má nové video o počítači Aritma (ne,
nejedná se o součadnicový zapisovač jde skutečně o počítač).

MG