[OT] Pascal ma 50 rokov

Pondělí Březen 8 17:10:05 CET 2021

Obskurních jazyků je spousta :-)
Zkuste taky třeba Shakespeare, který je sice dosti rozvláčný, ale tak už to na
divadle chodí, Piet co vypadá jako abstraktní umění, Sonic Pi na programování muziky
anebo Rockstar, jehož zdrojové kódy vypadají jako texty rockových balad z
osmdesátek...

Doporučuju video The Art of Code https://www.youtube.com/watch?v=6avJHaC3C2U

D.O.