OT: prosponkovane spalicky

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 8 15:51:54 CET 2021

jednou jsem si takovou sponkovacku koupil, jakoze na soukromou stavbu.
max spona cca 35mm. a urcite se delaji vetsi/delsi. pneumaticky to
vystreli "planzetu" a ta zarazi tu sponu, skoro kamkoliv :-)
takze kombinace rychlosti, kolmosti, vedeni v uzke sterbine. asi jako
nastrelovani hrebiku do betonu ?
take se mi stalo, ze pri slabem pritlaceni a nejakem tvrdem materialu mi
to sponkovacku odhodi a sruluje sponu treba z pulky na povrch.
koupil jsem to spis ze zvedavosti :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65