RE: Barva do trubičkového pera

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Březen 8 14:46:21 CET 2021

Potvrzuji, též jsem to používal. Dobré je použít lihovku, některé vodní fixy degradují kalafunu že se rozleptává.

Jo a místo lihu doporučuji spíš IPA, nebude to zlobit při schnutí, jako pamatuju s lihem.

A na nenáročný PCB stačí i samotná tenká lihovka, pokud je nová a před tím byla uložená psadlem dolů. Zrovna se takto chystám dělat s dětma na kroužku distančně desku s ATtiny:-)

PH

Od: Aleš Filip

Já jsem to kdysi kreslil kalafunou rozpuštěnou v lihu, a obarvenou barvou z fixy :-)

Dne 08.03.2021 v 14:18 Michal Grunt napsal(a):
Chci si nakreslit plošný spoj pro zde nedávno zmiňovaný ruský ESR
metr. Chtěl bych ho nakreslit trubičkový perem. Čím to nakreslit co je
dnes k sehnání bez toho aniž bych to musel objednat? Lakem na nehty a
k tomu odlakovač na vyčištění?