Re: OT: Proč to jde tak kvalitně, rychle a levně...

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Pondělí Březen 8 07:50:27 CET 2021


Ono se to dá hodně optimalizovat.
Některé kombinace nemá smysl testovat, protože spoje se nikde nepotkávají.
A testují se taky jenom desky, kde je test objednaný..

H.

Dne 07.03.2021 v 20:50 Krucinsky, Ladislav napsal(a):
> Bylo to zajímavé video ale tak trochu mi nesedí tvrzení že u každé desky kontrolují všechny možnosti propojení x zkraty.
> Když si vezmu složitost některých desek a rychlost těch robotů s testovacími jehlami - tak to mi teda nevychází...
> Nechce se mi zacházet nějak hluboko do kombinatoriky ale když pro zjednodušení budu mít desku se dvěma řadovými 100 pinovými konektory propojenými 1:1. To je 100 spojů + 99 možností zkratů, tedy 199 operací kdy se dotknou dva testovací hroty spoje a vyhodnocuje se vede x nevede. Kdyby jedna operace trvala 0,2 sec, je to 40 sec na desku. A viděli jste to množství desek? To mi nějak nejde do hlavy. Možná dělají jenom nějaký vzorek - vyberou pár desek z dávky ale myslím že tam padlo, že se měří každá deska...
>
> Zdravím
> Ladislav Kručinský
>
> -----Original Message-----
> From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
> Sent: Sunday, March 7, 2021 5:56 PM
> To: hw-list na list.hw.cz
> Subject: Re: OT: Proč to jde tak kvalitně, rychle a levně...
>
> WARNING: This email originated outside of the company. DO NOT CLICK links or attachments or enter any information into forms unless you trust the sender and know the content is safe.
>
>
>
>
>
> Ono těch mzdových nákladů bude asi schováno hodně v dodavatelských
> řetězcích.
> Dělám pro různé firmy, z toho víc než polovina dělá nějakým způsobem
> aspoň částečně pro automotive.
>
> Mimo jiné proto tak snadno proběhl jarní lockdown - protože výrobu
> zastavily automobilky, tak ji zastavila nebo výrazně omezila celá ta
> obrovská pyramida subdodavatelů.
> A proto teď lockdown není možný, protože germáni fabriku zavřít
> nechtějí, a ti dodavatelé si to tím pádem taky nemůžou dovolit.
>
> PL
>
> *****************
>
> Dne 7.3.2021 v 12:04 gatilo napsal(a):
>>    7.3.2021, 11:31:12
>>
>> Někde jsem četl, že u VW v Německu tvoří mzdové náklady cca
>> 6% z výrobních nákladů.
>> Takže, podstatná část nákladů, bude někde jinde.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Fwww.hw.cz%2F&data=04%7C01%7Cladislav.krucinsky%40linde-mh.cz%7C11b11e876c5c47be91a308d8e189f071%7C13c728e0bb0c4cf78e105b327279d6d9%7C0%7C0%7C637507329853728860%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=T2FN%2BHqP2srzlumTA0eTJ93F7bNgaJh8dbWS9sMB%2B4E%3D&reserved=0
> Hw-list na list.hw.cz
> https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=http%3A%2F%2Flist.hw.cz%2Fmailman%2Flistinfo%2Fhw-list&data=04%7C01%7Cladislav.krucinsky%40linde-mh.cz%7C11b11e876c5c47be91a308d8e189f071%7C13c728e0bb0c4cf78e105b327279d6d9%7C0%7C0%7C637507329853728860%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000&sdata=17ZVLdyDUj3A7vDzxLPugLLsbOj2SUGI8yMmNumhXds%3D&reserved=0
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


Další informace o konferenci Hw-list