Nakup notebooku, ktery umi non-UEFI BOOT ?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Březen 7 11:37:02 CET 2021

Takhle... každý notebook dnes bude na 99.9% UEFI a pokud bude jeste jenom
64bit takže na něj 32bit systém nedáte. Jistě s nonUEFI by to jít mělo, ale
takový dnes už asi nekoupíte. Jedine nějaká stará generace
chipsetu/procesoru takže asi spíš staré skladové zásoby. A nebo pak koupit
bazar třeba 5 let starý a to by si ještě musel dotyčný ověřit zda na něm
půjde 32bit systém (jestli ten hw bude dostatečně stary), protože UEFI je
tu již dlouho. Bude to jako hledat jehlu v kupce sena.