[OT] doprava DHL

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Březen 7 10:12:46 CET 2021

Před docela už léty mi mělo přijít na německou adresu 5 balíků.
Byly to videostřižny.
Volá mi kamarád a říká, jsou tady na zahradě jen tři.
Tak si říkám no i prodělek je kšeft.
V pondělí přijel kurýr a prý že tu má ještě dva a že si toho v pátek
nevšimnul.
Kamarád to komentoval, ještě že nejsme na hlavní štrásse kde jezdí češi
bo by tu nemusel být ani jeden.
Prosím politické komentáře nechme na jindy.
Kurýr přijede a hodí to přes plot a nějaký podpis nebo tak, nic takového.
Je to už vážně před dlouhou dobou.
Hezký víkendový den.
Jindra Polívka