Pinove listy z Ciny

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Březen 7 00:59:16 CET 2021

Zdravim,

osazoval jsem dneska par malych OLED displeju (klasika s SSD1306), cinan je
dodal krasne zabalene po jednom kuse ve skatulce a se zapajenymi pinovymi
listami. Displeje sly nafest do desky, piny tedy mely byt zapajene z obou
stran.

Pri osazovani jsem zjistil, ze piny sice pajet jdou, ale o neco hure, nez je
v kraji zvykem (kdysi si tu na to nekdo stezoval, ja s tim doted nemel
problem), ale jeste se to dalo.

Po zapajeni jsem chtel ostrihat "prebytky" tech pinu. Ejhle, cinan to udelal
z neceho, co fakt nebyla "kolotocova ocel" (jo, pomedene zelezo jsem uz
davno akceptoval). Zizlal jsem se s tim, znicil na tom jedny jemne stipacky
a druhe silne ojel, jeden pin se mi pri odstipnuti dokonce zaseknul do palce
dost hluboko na to, aby to par minut krvacelo...

Neskutecne. Chirurgicka nerez to teda nebyla, ale nemelo to k ni daleko, co
to udelalo s tema celistma se tomu ale docela podobalo :) Sice chapu, ze
vyrabeji z toho, co je zrovna na sklade, ale tohle uz bylo kapku pres caru.
Blbe bylo, ze jsem to zjistil az po zapajeni, jinak bych je vymenil za neco
poddajnejsiho, i s tou ztratou casu pri vymene by se mi to vyplatilo...

No nic, vykecal jsem se - jen hlasim, aby to treba nekoho neprekvapilo az ve
chvili, kdy uz se s tim nedalo nic moc delat...

Pavel Kutina