DC-DC menic 24V 40A nastavitelny zkratuvzdorny

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Březen 6 16:56:29 CET 2021

Dobry den

pouzil jsem PWM regulator z banggood 40A na regulaci motoru 24V
napajeneho z AKU. Takovy ten dvou relatkovy system pro zmenu
smeru a potenciometr se spinacem pro regulaci stridy. Motory
maji dohromady 700W pri 24V takze asi 30A.

Fungovalo to dokud se motory vic nezatizily - pak se regulator
rozbil, relatka funguji - prepinaji smer, ale regl jakmile
cvakne spinac potenciomtru a zapne rele tak to jede hned naplno.

Tipuju ze se pretizil spinaci mosfet a prorazil do vodiveho stavu.
Dal jsem tam o neco silnejsi regl (60A) ale mam obavu ze ty motory
pri nejakem vetsim zatizeni muzou znicit i tenhle regulator,
zjevne to nema nadproudovou ochranu.

Napadlo mne jit cestou DC-DC menice na nejaky vetsi proud, tyhle
veci maji diky civce cas na nejakou reakci pri nadproudu.

Potreboval bych nejaky menic tak 40-50A , vstupni napeti 30V
s nadproudovou ochranou - aby to melo charakteristiku CV/CC .
A s regulaci vytupniho napeti potenciometrem. Nepotkali jste
nekde neco takoveho ?