Re: OT: Proč to jde tak kvalitně, rychle a levně...

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Březen 5 23:27:31 CET 2021

Tak me  umele hmoty neberou, staci mi ty ve vstrikolisu, kdyz se prepali ;-)

Co je zajimave, tak ty cinske vyrobni stroje, takove skoro DIY  - ty
ryzne uchyty, draty , zadne kryty apod.

Proste, aby to fungovalo, nic vice.

LK