[OT] Pascal ma 50 rokov

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Březen 5 09:45:09 CET 2021

Zdravím,

ve Forthu jsem napsal mnoho testovacích programů, které se v 90. letech
používali v Tesle Lanškroun na testování A/D a R/D (úhel na číslo)
převodníků. Programovací jazyk se nazýval ASYSTANT (od firmy ASYST) a byl
to vlastně Forth d nějakými doplňky.

Dal se v tom udržet pořádek, i když zpětná čitelnost programů je šílená.
Pro testovací programy to ale mělo výhodu, že celý test se skládal z mnoha
kroků, a to byly jednotlivé slova. tekže uživatel si mohl velmi jednoduše
spusti celý test, nebo jeho libovolnou část.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com