[OT] Pascal ma 50 rokov

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Březen 4 14:54:09 CET 2021

Zdravím,

ve Windows to tak bylo vždycky, základní kalkulačka přednost násobení
nedává a "vědecká" ano. Což mě nutí mít stále zapnutou vědeckou s spoustou
funkcí, které nepotřebuji.  Proč to tak je, nechápu.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com