Re: [OT] Lokalizace kočky

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Březen 4 09:33:23 CET 2021

Nebude. To by ju len odplasilo a nedostalo do auta.
Bude druhym krokom po uspani, ak nespadne sama.
:-)
Prekvapilo ma, ze sa daju kupit pomerne sofistikovane,  napriklad aj na
ali. My sme si robili z vhodnej Y vetvicky stromu,  alebo krika a starej
bicyklovej duse.

Nechapem smerovania na sofistikovane elektronicke riesenia tam,  kde
desiatky,  mozno uz aj stovky rokov stacila vychova. Ale to by uz nebolo
moderne, teda IN.

Dodo

Dňa št 4. 3. 2021, 9:24 Zuffa Jan <ZuffaJ na cgc.sk> napísal(a):